سرشار از.................. هــــِــِــــی
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
سرشار از.................. هــــِــِــــی
نگاهم میکنی
 
نگاهت سرشار از تحقیر است
 
ومن این را خوب می فهمم
 
من می فهمم از روزی که رفتی جای عکسم در کیف پول تو خالی شد
 
و این را می فهمم که چرا صدای زنگ تلفنت لبخند را روی لبانت خشک می کرد
 
من می فهمم تو چرا دیگر نمی خندی
 
من میفهمم تو چرا دیگر نمی آیی
 
من دردهایت را خوب می فهمم
 
غصه هایت را 
 
زخم هایت را
 
خوب لمس میکنم
 
تو هم فهمیدی
 
تو هم دیدی ساطور نگاهت چگونه قلبم را هزار تکه کرد
 
تو هم دیدی
 
اشکهای هر شبم را دیدی یا ندیدی
 
مهم نیست
 
هرچه بود روز های خوشی بود
 
ممنون ضربه ات کاری بود
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا